Magic Lullaby
KP Udo Shacklebolt - Wersja do druku

+- Magic Lullaby (http://magiclullaby.pisz.pl)
+-- Dział:
Kroniki
(http://magiclullaby.pisz.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Postacie (http://magiclullaby.pisz.pl/forumdisplay.php?fid=7)
+---- Dział: Zaakceptowane (http://magiclullaby.pisz.pl/forumdisplay.php?fid=69)
+----- Dział: Udo Shacklebolt (http://magiclullaby.pisz.pl/forumdisplay.php?fid=182)
+----- Wątek: KP Udo Shacklebolt (/showthread.php?tid=752)



Udo Shacklebolt - Udo Shacklebolt - 08-11-2019

Karta postaci




Imię i nazwisko: Udo John Shacklebolt
Data urodzenia: 19.04.1957
Znak zodiaku: Baran
Imiona i nazwiska rodziców: Obi Shacklebolt (czysta, szef zarządu klubu gargulkowego w Ministerstwie Magii) i Faith Acacia Shacklebolt z domu Flint (czysta, rzeźbiarka)
Krew: Czysta
Status majątkowy: Przeciętniak z Błędnego Rycerza
Miejsce zamieszkania: Kawalerka w Londynie, ale ze względu na starą pracę ma też domek w Hogsmeade
Wykształcenie: Hogwart, Slytherin
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Właściciel lombardu Złoty niuchacz, członek gangu miotlarskiego; kiedyś pracownik u Derwisza i Bangesa w Hogsmeade


Cechy wyglądu


Wzrost: 183 cm
Waga: 78 kg kg
Kolor włosów: Ciemne
Kolor oczu: Ciemne
Budowa ciała i postura: Chudy, jak sporo członków jego rodu, chodzi wyprostowany, luźnym krokiem
Znaki szczególne: Wysoki wzrost, kolor skóry, rodzaj włosów
Preferowany ubiór:Raczej czarodziejski, choć jeśli w czymś mugolskim łatwiej się pracuje to chętnie przejmuje niektóre elementy garderoby. Prócz tego afrykańskie dodatki, naszyjniki, typowe dla tej rodziny szaty


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: 13 cali, tarnina, włókno ze smoczego serca, giętka
Bogin: Łowca czarownic lub bardzo zły, dobrze uzbrojony przeciw czarodziejom mugol. Za młodu zbyt chętnie słuchał historii o prześladowaniach czy paleniach na stosie i obecnie jest to jego bardzo skryta obawa
Amortencja: Ananas, cytrus i zapach morza czy oceanu
Widok z Ain Eingarp: On jako mistrz od tworzenia magicznych przedmiotów, z piękną żoną i gromadką dzieci
Zwierzę totemiczne: Tygrys
Archetyp: Twardziel
Poziom spaczenia: 2
Reputacja: 1

Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Udo nie jest kim, kogo interesuje wróżbiarstwo czy astronomia. Raczej stąpa twardo po ziemi, więc trzyma się tego, co raczej na pewno mu się przyda – tworzenie mechanizmów (dzięki któremu zdobył pracę), zaklęcia ofensywne, defensywne, trochę nawet czarna magia. Świetnie lata na miotle, ale to nie powinno dziwić, w końcu bez tego nie miałby szans dostać się do gangu miotlarskiego. Urocze kotki go nie wzruszają, a zajmowanie się kwiatami czy ziołami nudzi – przyjmuje tylko pożyteczną florę i faunę, a za taką uznaje bardzo mało gatunków. Dlatego obecnie ma tylko sowę i tylko na tychże stworzeniach jako tak się zna. No i może na jadalnych roślinach czy zwierzętach. Z musu zna też niektóre zaklęcia użytkowe. Na wypadek wypadku na miotle czytał trochę o zaklęciach leczniczych, ale nic nie zapamiętał. Sporo za to wie o afrykańskiej kulturze dzięki rodzinie, z którą jest mocno związany. Mugole to dla niego nomen omen czarna magia. Nie widzi jednak powodu, by zgłębiać wiedzę o nich. Uznaje ich w ogóle za jakiś dziwny, nieświadomy istnienia czarodziejów lud, któremu należy współczuć głupoty. Również transmutacja nie jest jego mocną stroną, choć na pewno lepiej mu idzie niż chwalenie się wiedzą na temat magicznych stworzeń czy zielarstwa. Historię czarodziejów i magii w dużym skrócie zna, tym bardziej że Shackleboltowie, a przynajmniej jego linia dba o pamięć na temat ważniejszych zdarzeń mających wpływ na obecny stan rzeczy. Z eliksirami nie miał kontaktu od ukończenia szkoły.
Koncepcja gracza: Widzę Udo jako rodzinnego młodzieńca, który mimo zwykłej pracy będzie miał ciągoty do ciemnych interesów (choćby przez gang miotlarski). A z tego powodu również do magii "bojowej", że tak to ujmę, więc pewnie po rozwinięciu niektórych ksiąg magii chciałabym, by dołączył też do klubu pojedynków. Może mieć jakieś kontakty ze Śmierciożercami, w końcu mugoli uznaje za głupszą część ludności, ale raczej się nie nadaje mimo wszystko, by go wciągnąć do samej organizacji. Na pewno będę też chciała rozwinąć jego umiejętność tworzenia mechanizmów, więc mogę grać wątki pracowe, a prócz tego rodzinne. A jak trochę rozwinę jego umiejętności pewnie zacznę go wysyłać na eventy, po prostu żeby nie zginął już na samym początku. Nie mam nic przeciwko ingerencji Mistrza Gry.



RE: Udo Shacklebolt - Remus Lupin - 08-12-2019

Witaj na Magicznej Kołysance!



Twoja karta została właśnie zaakceptowana. Dobra robota! Możesz odetchnąć, zacząć tworzyć inne tematy techniczne i rozpoczynać pierwsze sesje. Poniżej wrzucam ci listę przydatnych linków oraz przydzielone twojej postaci startowe fasolki. Przypominam również, że gdybyś miał jakiś problem, możesz zawsze zgłosić się do mnie na PW!


Proponowane relacje:


@Will Cursebell (podobny wiek, inny dom)
@Clarence Greengrass (podobny wiek, ten sam dom)
@Greg Avery (być może mieliście okazję się poznać w związku z wykonywanym zawodem)


Na podstawie posiadanego wieku przydzielam ci 40 fasolek oraz dwie umiejętności na poziomie średnim lub trzy na niskim. Miłej gry!