07-16-2022, 20:16
Karta postaci
![[Obrazek: 2nFUiST.png]](https://i.imgur.com/2nFUiST.png)
Imię i nazwisko: Ian. Nie zna swojego prawdziwego nazwiska, obecne - Ard - jest skradzione trupowi
Data urodzenia: Grudzień 1939, dokładna data nieznana. W dokumentach 19.12.39
Znak zodiaku: Strzelec
Imiona i nazwiska rodziców: Nieznane
Krew: Pół-olbrzym
Status majątkowy: Goblińska sknera
Miejsce zamieszkania: Londyn, Ulica Śmiertelnego Nokturnu
Wykształcenie: Brak konkretnej edukacji, czarowania uczył się samodzielnie i z pomocą znajomych
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Tatuator w Third Eye Tattoos, można go również spróbować nająć do różnego rodzaju zadań wymagających wyjątkowej siły, wzrostu bądź wytrzymałości. Zdarza mu się walczyć za pieniądze, jeśli jest pewien, że druga strona działa z własnej woli. Przed odsiadką był najemnikiem do ściągania haraczów, prywatnych porachunków i brudnej roboty, teraz już się tym nie para, ale w pewnych kręgach wciąż jest z tego znany.
Cechy wyglądu
Wzrost: 300 cm
Waga: 220 kg
Kolor włosów: Ciemny blond
Kolor oczu: Szare
Budowa ciała i postura: Dobrze zbudowany, umięśniony, ogromny. Wyjątkowo duże dłonie i szerokie barki, mocno zarysowane, wyrzeźbione łydki. Mocna szczęka schowana pod bujnym zarostem. Z przyzwyczajenia chodzi prosto i sprężystym krokiem, ale automatycznie się garbi i pochyla, kiedy z kimś rozmawia.
Znaki szczególne: Wzrost, rozmiary kończyn, tatuaże pokrywające całe ciało, piercing, bardzo wyraźny szkocki akcent - przy jego niedbałej mowie ludziom zdarza się miewać problem z jego zrozumieniem.
Preferowany ubiór: Cokolwiek, w co się zmieści - zwykle podkoszulki i T-shirty, luźne spodnie. Nie przykłada wagi do wyglądu w kontekście odzieży.
Umagicznienie
Specyfikacja różdżki: Cedr, pióro gromoptaka, 17 cali, bardzo giętka
Bogin: Ściana. Blada, w kolorze magnolii, pokryta plamami wilgoci, z obdartym tynkiem w trzech miejscach i zaciekiem, układającym się w kształt niezidentyfikowanego ptaka. Prawie czuje jej chłód i zapach stęchlizny. Na samą myśl, że mógłby znów spojrzeć na tę ścianę, gardło zaciska mu się w supeł.
Amortencja: Zapach rześkiego powietrza, świeżego tuszu do tatuażu, świeżo skoszonej trawy i żywicy.
Widok z Ain Eingarp: To, czego nigdy nie miał i nie będzie miał. On, wzrostu przeciętnego człowieka, w szacie czarodziejskiej, jako uczeń Hogwartu. Nigdy nie miał okazji spojrzeć w zwierciadło – i dobrze, bo by nie uwierzył, że stać go jedynie na marzenie o najzwyklejszej normalności.
Zwierzę totemiczne: Tygrys
Archetyp: Twardziel
Poziom spaczenia: II
Reputacja: -II
Przeszłość i przyszłość
Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Ian nie uczył się w żadnej szkole czarodziejstwa, a ludzi, pod okiem których dorastał, nie interesowało rozwijanie jego zdolności magicznych. Skupiali się za to mocno na atutach, jakie dawało mu jego pochodzenie – na sile i wytrzymałości. Po tym co przeszedł za dziecięcych i młodzieńczych lat, wypracował sobie wyjątkowo wysoki próg bólu, co pomaga mu ustać na nogach nawet przy krytycznych ranach. Jego ciało jest przystosowane do odpierania ataków, tak fizycznych jak i magicznych. Nie jest wyspecjalizowany w magii, ale odznacza się dużą na nią odpornością. Ciało z genami olbrzyma, całe życie trenowane do upadłego, daje mu wyjątkową, śmiercionośną siłę.
Jedyną dziedziną czarowania jaką zgłębiał już w latach młodości jest malarstwo – w jego przypadku na skórze, zamiast płótna. W swojej niedoli miał kompana, który zaraził go pasją do tej dziedziny sztuki i użyczał różdżki, ucząc, jak przekształcać surowe i martwe obrazy w ruchome, żywe dzieło.
Pierwszą różdżkę zdobył dopiero w wieku dwudziestu dwóch lat i była to różdżka kradziona – zanim kupił swoją własną, przez jego dłonie przewinęło się jeszcze kilka innych. Próbował uczyć się magii na własną rękę, ale nie miał do tego głowy – łatwiej było mu korzystać z tego co już znał i na czym mógł polegać. Z czasem został zmuszony do zgłębienia zaklęć ofensywnych i obronnych – jego niesława rosła i geny olbrzyma przestawały wystarczać, przeprosił się więc z magią na tyle, na ile mógł z pomocą nowych kompanów, którzy w tej dziedzinie byli obeznani znacznie lepiej. Obecnie jego umiejętności wymagają odświeżenia po piętnastoletniej odsiadce w Azkabanie.
Nie interesują go rzeczy nader skomplikowane, dlatego nie próbuje uczyć się zawiłych receptur na eliksiry, czy zaklęć wymagających większej precyzji niż cel lub obrona.
Ma rękę do zwierząt zarówno tych zwykłych, jak i magicznych, jednak nigdy nie miał okazji spróbować magicznego oswajania i nigdy go do tego nie ciągnęło.
Koncepcja gracza:
Streszczenie:
Ian zostaje sprzedany jako niemowlę organizacji prowadzącej działalność w sferze nielegalnych czarodziejskich walk. Wychowuje się w Aberdeen, w Szkocji, odizolowany od świata, tresowany na posłuszną broń. Oprócz zwierzchników i właścicieli spotyka przelotnie tylko ludzi powiązanych z biznesem. W ciągu dwudziestodwuletniego życia rozmawia swobodnie tylko z dwoma osobami – jedna z nich to trzydziestoletni mężczyzna, który uczy go sztuki tatuażu i opowiada o świecie zewnętrznym. Druga, to poznana na terenie posiadłości dziewczyna, która może przybrać postać niedźwiedzia. Ich znajomość kończy się na arenie, gdzie Ian poważnie rani jej zwierzęce ciało, nieświadom z kim ma do czynienia. Dowiedziawszy się kogo skrzywdził, wpada w szał i w furii zabija swojego właściciela, przyjmuje jego nazwisko, ograbia z różdżki i wszystkiego co ma przy sobie, a potem podróżuje do Londynu. Zamieszkuje na Nokturnie. Niezdolny do gładkiego przystosowania się, wykorzystuje to, co umie i zostaje najemnikiem. Szybko staje się znany w półświatku i poza nim – to ściąga na niego zbyt dużą uwagę. Już po trzech latach swojej działalności musi zacząć się ukrywać, uciekać i działać dyskretnie. Udaje mu się to przez kolejne dwa lata, aż któregoś razu trafia na ustawkę i zostaje pojmany. Czarodzieje nie są w stanie udowodnić mu większości ze stawianych przewinień, jednak ich determinacja sprawia, że Ian zostaje skazany na piętnaście lat. Odsiedział je w pełni i miesiąc temu wyszedł na wolność. Pragnie już tylko względnego spokoju – choć ciągnie go do adrenaliny i ruchu, ogranicza się do treningów, biegania i kontrolowanych walk. Jest zdeterminowany trzymać się z dala od nielegalnej działalności, choć wie, że jego sława go wyprzedza. Tym razem chce spróbować inaczej. Ma dość życia w zamknięciu. A poza tym... Ma miękkie serce i czuje się na to wszystko stanowczo zbyt stary.